miercuri, 20 iunie 2007

Viitorul suna!

Dupa cum stiti (vezi aici si aici) SynergEtica a avut o perioada de recrutari care s-a terminat astazi. Am ales mai multi membri decat vroiam initial pentru ca, pur si simplu, am dat peste oameni foarte buni. La ora aceasta inca nu i-am anuntat pe toti noii membri SynergEtica asa ca, daca cititi randurile acestea si nu v-am sunat, nu inseamna nimic... :D

In urma interviurilor am ramas cu o impresie incredibil de buna despre oamenii pe care i-am intalnit: motivati, dornici sa transforme lucrurile care nu merg bine, veseli, optimisti, determinati. Ne-au dat speranta ca munca pe care am facut-o pana acum o sa fie valorificata si, la un moment dat, dusa mai departe!

Va multumesc ca ati venit la interviuri si...da! Viitorul suna...etic! :P

Niciun comentariu: