joi, 25 iunie 2009

The Ice Age Day :)

The Ice Age Day

De două zile am început practica pentru facultate la o fundaţie axată pe PR social – SynergEtica. Anul acesta chiar mi-am dorit să fac o practică serioasă, unde să am activităţi, să învăţ lucruri noi şi unde să-mi pot exprima liber ideile (dorinţa survine în urma practicii de anul trecut –nesatisfăcătoare!) Înainte să încep practica am făcut un pact de care depinde o alegere, spun eu, destul de importantă din viaţa mea. Cum ultimul an de facultate soseşte în toamnă, va trebui să-mi aleg şi specializarea, iar momentan oscilez între PR şi publicitate, cu menţiunea ca PR-ul are un procent mai mare - 80%. Decizia mea va depinde foarte mult de cele două săptămâni de practică, iar după doar două zile procentul începe să crească în favoarea PR-ului.

Cum am ajuns în Synergetica?

Iniţial când profesoara care se ocupă de noi ne-a prezentat ,,ofertele” fusesem atrasă de altceva. Însă au fost câteva confuzii cu acel prim loc de practică dorit – la ei relaţii publice = relaţii cu publicul! Pentru că nu am vrut să risc să fac practică în cu totul altceva, am decis să trimit un cv fundaţiei SynergEtica. A urmat apoi un interviu cu Anca, o discuţie informală, light, în care singura întrebare mai serioasă a fost ,ce aşteptări avem noi de la această practică!:) Apoi am fost anunţată că sunt aşteptată la practică!

Concluzie: Everything happens for a reason!!!

Am fost încrezătoare în acest loc de practică, în primul rând pentru că Anca şi Sanda (două membre ale fundaţiei) au fost singurele care au venit până la facultate să ne facă o prezentare şi să ne explice ce e cu fundaţia, pe ce domeniu se axează, ce proiect au în desfăşurare. În al doilea rând faptul că au o vârstă atât de apropiată de a noastră a fost încă un factor de siguranţă că vom fi băgate în seamă!!Prima impresie contează întotdeauna foarte mult şi ele au 10(din partea mea) la această categorie!

Primul meu brainstorming!!!

Acum înţeleg de ce e numit aşa...după o şedinţă chiar simţi că a trecut o furtună prin mintea ta şi rămâi încă ameţită după ea...De brainstorming auzisem doar aşa teoretic, chiar anul asta la o materie numită Metode de Cercetare.. suna interesant, însă azi am avut ocazia să particip: cu idei, cu dezbateri. A fost o şedinţă productivă în cele din urmă alegându-ne cu To do-uri!:D Tema a fost realizarea content-ului pe care îl va avea site-ul campaniei la care lucrăm. E un proiect foarte interesant, şi deja încep să mă ataşez de el, sper să nu-l abandonez o dată cu încheierea practicii!

the Ice Age day

Asta a fost denumirea primei zile de practică, în care am ,,spart gheaţa” prin două joculeţe interactive care ne-au ajutat să ne facem o idee unele despre altele(colectiv exclusiv feminin, not even a single boy!:D) Un aspect fenomenal al ,,muncii” noastre este că îmbinăm momentele de hardwork cu cele de fun, deci atmosfera din biroul cel colorat te duce cu gâmdul la un proverb valabil din păcate pentru puţini oameni: ,,Alege-ţi o slujbă care să îţi placă şi nu va mai trebui să munceşti niciodată!”

Andreea, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, An II

Niciun comentariu: